نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
3603
-
الف
+

شایعه یا واقعیت / «آمیتاب بچن» در شفاخانه بستری شد

رسانه های هندی گزارش دادند که «آمیتاب بچن» در شفاخانه بستری شده است.

به گزارش آی فیلم 2، برخی رسانه های هند طی روزهای اخیر گزارش هایی را منتشر کردند که بر اساس آن «آمیتاب بچن» بازیگر کهنه کار و محبوب سینمای هند در شفاخانه بستری شده است.

بنا به برخی گزارش ها ، آمیتاب به مدت سه روز تحت تداوی قرار گرفته بود و در اتاقی شبیه به ICU از او نگهداری می شد. شب گذشته نیز از شفاخانه مرخص و همراه همسرش جایا و پسرش آبیشک از شفاخانه خارج شد.

آمیتاب بچن شب گذشته در این باره واکنش نشان داد و گفت : «بیماری و شرایط صحی افراد یک حق کاملا شخصی است و استثمار آن و تلاش برای تجارت آن یک حرکت غیر قانونی است. لطفا احترام بگذارید و این موضوع را درک کنید چون همه در دنیای فروش نیستند.»

او همچنین از همه هوادارانش که برایش آرزوی سلامتی کرده بودند، تشکر کرد و گفت : «از همه سپاسگزارم ، از همه کسانی که به من اهمیت دادند ، نگرانی شان را مطرح کردند و برای سلامتی ام دعا می کردند.»

اما بر اساس برخی گزارش ها ، بچن در واقع اصلا بستری نشده و فقط برای آزمایشات صحی خود که به طور منظم انجام می دهد به شفاخانه مراجعه کرده و دلیل دیگر برای قطع موقت فلم برداری، شروع انتخابات در بمبئی است که طبق برنامه بعد از این انتخابات فلم برداری این برنامه مجدد از سر گرفته می شود.

گفتنی است جدیدترین فلم آقای بچن به نام «سیه را» هم اکنون در سینماهای جهان در حال اکران است.

«سیه را» با نام کامل «Sye Raa Narasimha Reddy» فلمی در ژانر اکشن تاریخی-حماسی می باشد که کارگردانی آن بر عهده «سورندر ردی» است و از یک داستان واقعی تاریخی اقتباس شده است.

درپیوند با این خبر بیشتر بخوانید:

«آمیتاب بچن» با فلم حماسی تاریخی « سیه را» به سینماها باز می گردد+تریلر

اولین فلم «آمیتاب بچن» پدر سینمای هند

تصاویری از جدیدترین فلم «آمیتاب باچان» پدر سینمای هند

آمیتاب باچان76 سالگی اش را با طرفدارانش جشن گرفت + تصاویر

اولین بازی «آمیتاب باچان» با پرکارترین بازیگر بالیوود در یک فلم کمیدی

12 نقش ماندگار «آمیتاب باچان»+ تصاویر

 ع ا / ح ح

نظر شما
ارسال نظر